Balíkové poistenie
Popis
Čo je poistenie prepravy?
Kedykoľvek môže dôjsť k poškodeniu výrobku počas prepravy. Je tiež možné, že poškodenie sa prejaví až po doručení, keď už kuriér nie je na mieste. Vždy je potrebné nechať si vyplniť protokol u kuriérskej služby. Pri využití doplnkovej služby poistenia prepravy môžeme akceptovať poškodenie pri preprave aj bez protokolu, ak nám bude nahlásené do 24 hodín od prevzatia zásielky.
Ako to funguje?
Do 24 hodín od prevzatia je potrebné nahlásiť poškodený výrobok s fotodokumentáciou na garancia@kulsoaksi.hu. Následne sa vám do 1 pracovného dňa ozveme a výrobok vám bezplatne vymeníme.
Vďaka poisteniu doručenia sa nemusíte obávať o správnosť výrobku. V prípade nahlásenia poruchy do 24 hodín vám výrobok okamžite vymeníme.